10-06-09

Jaha då var det onsdag idag. Det känns att det inte är bra att vara ledig så pass länge som jag har varit nu. Jag jobbade i södags kväll och så är jag ledig, tills på fredag. Då är det fredag och lördagskvällsjobb. Skönt! Jag älskar att jobba kvällar, eftersom jag är mer av en kvällsmänniska : )

Nu har vi iallafall fått våra skattepengar också, dock är nästan allting borta. Fast så är det när man har många saker som man måste/ska köpa när man får dem. Som en tvättmaskin, flytvästar åt hundarna när vi ska ut med båten, nya koppel och nya halsband åt hundarna. Usch, så mycket planer på så lite tid : / Jimmy och jag beställde även andra saker, saker som inte alla har med att göra med tanke på att man har fått reda på det enda och det andra av människor, människor som man trodde var ens vänner. Men icke, inte med dem fördomarna!

Nej, nu ska jag fortsätta bränna skivor till bilen och sen ska jag ta ut hundarna och träffa Rebecka så fort hon hör av sig att hon är klar : )


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0