08-06-09

♥ Välkommen till familjen Noice ♥


Jimmy och jag började våran resa upp mot Luleå på torsdagen, direkt efter jag slutat jobbet, så vi satte oss i bilen och började åka halv 2 på natten (och då hade jimmy varit vaken sedan 10 den morgonen). Vi åkte hela natten, hela fredagen och hela fredagsnatten. Vi var hemma i Eskilstuna igen 4.30 på lördag morgon. Jimmy hade då setat och kört nästan 184 mil på 27 timmar. (Då inräknar jag hans sovtimme, rastning av hundar, och käk.) Om jag räknar bort allt det så försvinner två timmar ungefär, så har Jimmy setat och kört i 25 timmar. Och varit vaken 1 ½ dygn. Stackars pojke ♥
Fast vi fick ju med oss en riktig snygging hem. I hans förra hem hette han Bäbis. Jimmy och jag har redan döpt om honom till Noice (då han gör massa ljud och så pratar han med oss). Han är en greyhound/whippet blandning med noll i kondition och bortskämd som en gris. *Nedrans puckar*
Men resan var helt klart värt det för denna snygging ♥

Nej, nu ska jag ta hundarna på en promenad bort till Jimmys jobb. Dags att visa upp snyggingen för hans kollegor som gärna vill se honom : )

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0