02-06-09

Oj vad mycket det är som händer med en gång. Igår var Jimmy och jag ute på sjön hela dagen. Från det att klockan var 2 tills klockan blev 7. Jimmy är idag rödare än en kräfta och jag var bara lite röd igår, idag är jag gyllen brun och fin ; ) Det var verkligen enormt skönt. Jimmy och jag fick även en hel dag för oss själva och det var enormt mycket vi hann prata och reda ut. Och idag verkar det som att Jimmy mår lite bättre, ibland är det inte mycket som behövs, ibland behöver man bara prata av sig lite. Jag älskar verkligen min Jimmy över allt annat <3

Idag var vi även och köpte en ny bil. Audi A6 Avant S-line edition, -05, aquablå metallic. Stor kärlek <3 plus att det är en kombi !!!! : D Så Jimmy har bytit ut Miatan (som täckte upp kostnadsinsatsen för Audin). Så nu står jag på min första bil och mitt första bil lån, bara på några kronor. Jag överlever nog ; )

Och sen har även Jimmy och jag hittat en greyhound/whippet blandning uppe vid Luleå som vi ska hämta, antingen nu på fredag eller nästa söndag : ) Det är en liten kille på 3 år (lika som Curre *yay*). Det fanns även en svart till salu men han var 9 år, och jag vill inte ha en pensionär till min "lilla" skit unge. Då är det mycket roligare att ha två "små" skit ungar... och en katt -.-
Suck!
Livet kryper på. Nu ligger Jimmy i sängen och äter chips, jag funderar på om jag ska joina honom. Det ver väldigt skönt ut att ligga där och glo på tv:n : )
God natt på er allihopa!


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Häärligt med ny bil :D

2009-06-02 @ 23:55:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Michaela

Kul med ny bil! Vi har också en nu...en passat...daniel fick den av sin bror :) Den är stoooor!! puss

2009-06-03 @ 09:44:22
Postat av: Micke

Schysst bil ni införskaffat! Och fin blogg btw..

Take care// Micke

2009-06-04 @ 17:31:22
URL: http://kocksnack.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0