27-07-09

Dagen började som vanligt, man vaknar tidigt och kan inte somna om igen. Man sover till och mer som en kratta om nätterna för att man inte hittar någon bekväm ställning för fem öre. Jag vill inte ligga på mage längre för då börjar jag bara må illa istället, och på sidan (typ framstupa sidoläge) fungerar ett litet tag och ryggen, ja jag vet inte vad jag ska säga, den är jag trött på!
Men jag lyckades somna om efter några om och men. Jag vaknade redan vid 05.50, när Jimmys klocka ringde, och sen vaknade jag igen vid 7 och en gång vid 8. Sen lyckades jag sova till 10 iallafall, men då hade jag blivit så pass trött så jag ville ju fortsätta sova. Först ringde Jimmy och kollade så att jag var vaken och då fortsatte han prata med mig en stund för att pigga till mig lite. Sen ungefär 10 minuter senare ringer mormor och väcker mig och pratar med mig så jag ska piggna till lite mer.
Mormor och jag kom fram till att vi skulle åka ut till Coop Forum vid Tuna Park, men vi kom aldrig så långt, vi kom inte längre än ner till stan ^^, vi satte in pengar på mitt konto så jag kunde betala hennes räkningar och sen bar det av för käk! Dagens lilla frukost-lunch blev biffstroganoff med ris. Mums. Sen fortsatte vi kolla lite inne på Åhléns och jag visade mormor lite söta och lite udda kläder och jag har kommit fram till att det är svårt att hitta barnkläder i neutrala färger och mönster. Varför ska det vara så svårt? Visst, man kan köpa vit och biege, det är definitivt neutralt, men hur roligt är det att alltid bara ha sådana färger? Jag har iallafall bestämt mig för att ta reda på könet så man vet lite mer vad man kan göra ; ) Jag tänker inte göra som alla andra och vänta tills födseln med det : P

Ne, nu ska jag nog ta och knata vidare och kolla lite saker här! : )


Dessa tre bodys och de par byxorna fick jag av mormor idag. Tack mormor <3

Skriv gärna din åsikt
Postat av: alexandra

Men de är ju det som är spännande :D o se könet vid födseln hehe

2009-07-27 @ 16:53:49
URL: http://foreverme.blogg.se/
Postat av: Ess

Jag ville vänta till födseln, men inte Hannah :P

Enda fördelen med att ta reda på det innan är att det blir mycket lättare och köpa kläder.

2009-08-02 @ 10:12:23

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0