25-07-09 (v.9)

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera nu, men jag har varit iväg på semester och när jag kom hem kände jag inte direkt för att sätta mig här och kluddra, det har jag faktiskt inte kännt på hela veckan. Det är inte direkt så mycket som händer heller runt omkring oss som jag känner att dela med mig av. Vi sitter och letar lägenheter och räknar ut hur allting skulle bli om chefen inte sätter mig på dagspass istället för kvällspass. Jag känner mig nämligen inte bra med att stå själv där på kvällarna när jag heller inte ens mår bra. Jag ska först och främst ta kontakt med M på facket och se vad hon har att säga om vad chefen kan göra med mig nu och inte göra med mig nu. Sen får vi helt enkelt se vad han har att säga om den saken. Om han kan sluta vara snål och sätta in en till med mig på kvällarna eller om jag inte kommer få några tider alls då. Åh, jag orkar inte med att gå runt och fundera och gno mig på det men jag kan samtidigt inte låta bli att bolla med tanken om vad som händer när och hur.
Nej, nu ska jag gå och göra lite frukost åt mig och Jimmy som är ute med hundarna, sen ska vi baka äppelpaj *mums* !


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0