10-07-09 (v.7)

Idag går jag in i V. 7 och jag har hittat två tjejer som är lika långt gångna som jag. Emelie går in i v. 6 idag så hon ska ha veckan efter mig. Och Viccan är dagen gången före mig. Hon är alltså lika långt gången som jag. Gud vad det är roligt att hitta fler om är lika långt gångna. Dessa två hittade jag på Libero, så jag tror jag ska fortsätta snoka runt där lite mer ; )

Idag är det även näst sista arbetsdagen. Så kvällarna kommer gå väldigt fort för mig nu. Jag har ett liv att tänka på i magen så jag får inte stressa för mycket på jobbet, och så tänker man bara att "bara ikväll, så är det bara imorgon kväll och sen har jag semester i två veckor".. Åh det ska bli så skönt! : D
Åh, klockan är bara två.. Vad ska man göra i en och en halv timme till? Jag orkar inte sitta här och glo hela tiden. Jag är trött på att glo här. Jag har redan gjort allt mitt, kollat bloggar, kollat bdb, libero.. Okej, jag har en snabbtitt kvar på Facebook och sen FL, sen är jag klar här. Usch och usch. Nej, jag ska nog lägga mig och vila en stund till, med tanke på att jag inte fick det tidigare idag när Jimmy ringde och väckte mig.

För er andra som var/är gravida, jag har en enkel fråga. Jag fick rådet att ta ur min navelpiercing under tiden man är gravid, just för att den kommer ändå förändras och att det kanske skulle finnas risk till att kroppen stöter bort den, eftersom den har massor med annat att tänka på just nu

Hur gjorde ni, behöll ni den/behåller ni den eller tar/tog ni bort den?

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Anonym

jag hade kvar min piercing vid första graviditeten hade bara en större stav på slutet

2009-07-12 @ 01:53:01
Postat av: p

haha jag har fan större foster i min Pung än vad du har i magen

2009-07-12 @ 09:44:55
Postat av: Elin

åh, ta ut den! det är så lätt att få infektioner under gravidteten, eftersom kroppen reagerar på saker helt annorlunda, dessutom så spänns magen ut och naveln "ploppar" förmodligen, det är helt enkelt bara enklast tror jag...men du kan ju vänta och se också? hoppas du får en fin graviditet!

MVH

Briantopp@bdb (gravid i 36:e veckan)

2009-08-11 @ 12:47:14
URL: http://girighet.blogspot.com

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0