02-07-09

Oj vad tiden knallar iväg.
Det är mycket som händer nu på en och samma gång. Jimmy tycker egentligen att det är onödigt att jag går ut med detta nu eftersom det är så tidigt och man kan även förlora't när det är så kort tid. Men jag gör det ändå, Vi är gravida : )
4+5 än så länge. Så 33 dagar har jag gått. Och jag har det inte roligt. Jag mår mer illa än en kokt räka gör.. Fy fan!
Vi fick nämligen veta det av en akut-mottagningsläkare när vi var in där igår. Jag hade nämligen kramper i magen efter det att Jimmy och jag hade haft sex på lunchen.. Vilket ledde till att Jimmy _inte_ kunde åka tillbaka till jobbet när lunchen var över, utan sitta med mig på akuten och få veta varför jag hade smärta i magen och svagt illamående. Det är helt enkelt för att han har "puffat" på något boll.. Minns inte vad den heter men det är någon grej som är för att behålla graviditeten innan moderkakan tar över.
Så nu får vi allt se vad som händer. Jag har redan registrerat mig igen på Kommunfastigheter efter en trea, och så passade jag på att ta Jimmy där på samma gång ; ) Det kanske är lättare om båda söker än om en av oss gör det : )

Nej nu ska jag sitta och glo runt efter andra bolag som kan ha hyres o köpeslägenheter lediga : ) Lika bra att börja på en gång. : )

 

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Grattis !

2009-07-02 @ 11:37:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Mamma Sara

GRATTIS!!!=)

2009-07-03 @ 10:56:55
URL: http://shea.blogg.se/
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Grattis=D

2009-07-03 @ 21:53:49
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0