22-01-09

Just nu är det omgörelse på gång på bloggen. Jag vet inte riktigt hur jag ska ha den eller något. Så ni får ha tålamod med hur det kommer se ut vissa dagar.

Sedan håller jag även på att färga håret.. igen.. Denna gång ska det inte bli svart som vanligt utan nu är det dags att bli ljushårig igen, inte blond eller brun, utan något mellanting om man ska säga så. Det är inte världens lättaste då det svarta vägrar försvinna. Jag har använt blekmedel på det och det lossnar lite grann om man gnuggar. Så ikväll, från att vara svart så är det mörk mörk brunt med svaga svaga nyanser av svart. Jag ska göra ett nytt försök imorgon med topparna. Det uppe på huvudet är mer orange/blond just nu. Rätt okej men ändå inte rätt.

Idag var jag och Peppe även på IKEA. Så nu har jag fått in en fotölj och fotpall också. Woho! Infyllnad pågår! Så får vi se hur det blir med dem nya speglarna i hallen/matsalen också. Spänningen och funderingarna ökar. Jag kanske inte kommer kunna ha mitt lilla bord nedanför kvar där, var tusan ska jag ha det då? *klia huvudet*

Nu är det nog dags att krypa ner i sängen och klubba kudden och natta sälen om jag ska komma upp vid en skaplig tid till att färga håret och borra upp lite speglar.

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

som sagt ja orkar inte läsa just nu men ska läsa riktigt imorron, ska bara svara på din kommentar ja avbeställde för att ja har inga pengar att betala de me så sålänge e de amamma som betalar å ja vill inte att hon ska betala mer än nödvändigt:P

2009-01-22 @ 02:39:20
Postat av: malin

nä ja tänkte att de skulle bli billigare men ska nog beställa igen å försöka dra av pengar på telefonräkningen istället haha

2009-01-23 @ 17:54:56

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0