21-01-09

När man har som minst tid att bli sjuk, vad tror ni händer? Jo, man blir sjuk.
Det är inte roligt. Dagarna fungerar rätt okej men nätterna är hemska. Ingen sömn utan bara massa host host host osv.

Imorrn (onsdag) ska jag iallafall till IKEA och köpa lite möbler och lite småplock. Jag har ju fått CSN lånet nu så då kanske jag kan få lite mer att leva på. Dock är jag skyldig Robin lite men det går rätt fort att betala bort :)

Jag hittade en gammal CD skiva också med gamla bilder på. Det mesta finns på min bilddabok (iwavva). Gästlösen får ni fråga efter om ni orkar glo dit :) Här är iallafall lite smakprov: (Dessa är från 2005 också :))
     
Sen är det 2007 - 2006
     
Hittade även en bild på mig och min storasyster från 2006 när jag hälsade på henne i Spanien :)


Nej nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och försöka få någon sömn.
Over and out!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0