06-01-09

Trög som jag är, gissa vad jag lyckades med nu i morse när jag skulle tvätta? x)
Det ligger en liten lapp uppe på maskinen precis i hörnet om att den är "Trasig. Felanmäld 17/12-08" och den ser jag naturligtvis inte. Så jag stoppar i min tvätt (Robins och mina underkläder och strumpor) och tänker precis starta den. Men så ser jag lappen. DARN! Det var därför hantaget på den var så segt när jag skulle stoppa in allt. *Rycker och sliter* Hur sjutton skulle jag få ut min tvätt? Det är ju röd dag idag : / Robin var tvärsäker på att det inte alls gick att lösa, men så gick jag upp i trapphuset och ringde ett akutnummer. 10 minuter ungefär efter jag ringt kommer det två väktare. VÄKTARE!!!! o.O och ska trilskas med tvättmaskinen. Dem kollar och känner överallt så går en av killarna upp till bilen igen för att hämta en liten liten verktygslåda. Det var tydligen allt dem behövde. Några minuter efter det att dem gjort det och jag fick gå upp (dem ville inte ha mig där nere som en gam över gammalt djur) och tänker sätta på mig myspys kläder (gick med morgonrock innan) då Robin och jag ska packa o städa o allt idag, så ringer dem och säger att dem fått upp maskinen och jag springer snabbare än snabbast ner till min älskade tvätt och skyndar mig att ta ut allting.
Hur dum får man egentligen bli? x) Varför kan man inte använda sina ögon lite till? *skrattar*

Nej nu ska jag återgå till småplockandet innan Robin kommer hem med frukost åt mig.
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

hhe gumman då:P

2009-01-06 @ 20:33:18
Postat av: Michaela

haha äkta dej ;) att du lyckas...hur gör du egentligen :P haha. Puss

2009-01-08 @ 20:02:24
Postat av: Johanna

HAHA ja du jag vet inte hur jag lyckas. Jag använder väl inte den delen av hjärnan som jag egentligen ska använda eller nåt liknande ^^

2009-01-08 @ 22:27:08
URL: http://jagkallasjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ja du jag vet inte. Jag använder väl inte den delen av hjärnan jag egentligen ska använda eller nåt' ^^

2009-01-08 @ 22:28:23
URL: http://jagkallasjohanna.blogg.se/
Postat av: thessie ♥

Välkommen till min blogg :)

2009-01-09 @ 16:18:28
URL: http://thessigathess.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0