29-12-09

Usch och fy vad det är kallt i lägenheten, och inte nog med det, man är svintrött för att man har varit halvvaken sen 3-4 inatt. Snart tror jag grannen kommer upp och kollar att jag är vaken och nästan klar så att vi kan gå på stan nu på morgonen. Jag har kommit underfull med varför jag sover så himla dåligt på morgonkvisten, det är en liten tös som verkligen måste röra sig och härja omkring och så blir jag bara hungrigare och hungrigare men har aldrig ork att gå upp och göra frukost mitt i natta.
Nu på morgonen är jag som sagt tvingad på ett lite finare sätt att följa med Hannah ner på stan och när jag pratade med Jimmy så sa han att jag verkligen skulle klä mig varmt, det är tydligen en rätt rå kyla ute och bilen tror jag visade -12 grader.. BURR!!
Äsch, jag orkar inte skriva mer nu, jag uppdaterar nog mer under dagen efter mina sysslor med att städa och spika i barnkammaren.

Grattis mormor <3<3<3




Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0