21-12-09

Nu sitter jag själv här ute på landet och har det super tråkigt. Det är så tråkigt, tyst och ensamt att det känns som att jag bara vill gå och lägga mig. Jimmy var hem på lunchen men han hann bara stanna kvar i ca 20 minuter. Jag får väl roa mig med att sätta mig vid tv:n om en stund. Halv 2 börjar förlossningskliniken, sen är det Jon, Kate & 8 barn och efter det är det Ghost Whisperer. Sen kommer min käraste hem igen. Det är tur att man har hittat program som man kan följa och roa sig med när det verkligen _inte_ finns någonting annat att göra. Jimmy tyckte att jag skulle se detta som en "semester" från all stress, han tycker att jag inte ska tänka på allting hela tiden utan att detta ska vara som en paus. Men jag vette fan. En semester?! Då brukar man väl kunna ha mer att göra än att sitta och titta in i väggen?
Men skit också.. Ni ser, hade jag inte tänkt på allting jämt och ständigt så hade jag inte glömt att vi ska hämta min mormors julklapp idag direkt efter Jimmy slutat jobba. GAH! Och då måste vi åka och hämta ut pengar först också. Suck! Det är aldrig någon lugn och ro. Visst, jag har det här nu på landet, men det är en annan sorts lugn och ro. Det är en tråkig lugn och ro.
Nu är det iallafall bara 3 dagar kvar tills julafton. Och vad jag tror (?!) så ska vi ha alla julklappar klara :) Har ni handlat klart allting? :)

Nej hörrni. Om jag ska ta med mig hunden upp för trappen och lägga oss i soffan eller sängen och glo på tv:n tills klockan blir mycket mer än 13.11.. Hmm..


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Emelie :)

Ja alla julklappar är äntligen fixade!! det är ju bara se på min blogg vilken lista jag har att handla till, känns som att det är hundra personer och paket ;p Nu v 29 (30) =)

2009-12-22 @ 12:02:17

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0