20-12-09

Nu är det inte många dagar kvar tills det är julafton. Usch, den dagen kommer maten. Först ska vi äta jul-frukost hos Jimmys mor, sen åker vi vidare till min mormor och ska äta jul-lunch och så är vi kvar där några timmar. Innan Kalle börjar så ska vi vara tillbaka hos Jimmys mor och titta på det och sedan äta jul-kvällsmat. Som tur är så har man en dag efter då man kanske inte behöver äta lika mycket :P Det kommer på annan dag jul när vi ska vara hos min kusin och äta mat med mera. Jag längtar verkligen tills dess : )

Nej, nu ska jag fortsätta äta min frukost innan Jinmmy kommer hem och hämtar mig. I ca en vecka nu så kommer jag antagligen vara väldigt off på alla ställen. Jag kommer bara finnas på mobilen (om jag har mottagning eller om jag lyckas komma åt datorn). Vi ska vara husvakt ute på landet från och med idag. Jimmy har lämnat av dem på Skavsta flygplats nu på morgonen. Trevlig resa på er... Fuskisar ;)

Nu ska jag ta och leta reda på min Mp3 och ladda den med lite musik och med lite batteri så jag kan sysselsätta mig med någonting när Jimmy jobbar imorgon.


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0