14-12-09

Idag har Hannah och jag haft pepparkaksbak. I slutet blev det skapligt jobbigt men det var ändå roligt. När pepparkakorna var klara så knallade vi ner till Ica och köpte kristyr. Allting tog sin lilla tid men den som väntar på någonting gott, väntar aldrig för länge :)



Annars så har jag inte så mycket mer att berätta. Jag kan tillägga iallafall att jag längtar till i morgon bitti. Då får Jimmy nämligen följa med (tjänstledigt från jobbet, tack och lov) på föräldragruppen. Även fast jag inte är så förtjust i att gå upp klockan 6 - halv 7 på morgonen, så längtar jag ändå. Just för att jag tycker dem andra 5 paren verkade väldigt trevliga och så ska vi prata om förlossningen denna gång.

Nej nu ska jag sticka ner till grannen i två minuter medans Jimmy tar på sig vettigare kläder än bara mjukisbyxor. Sen ska vi ut och åka bil. Jag bjuder iallafall på några bilder som jag bara älskar :)



<3 Creative <3



PS. Jag går även in i vecka 29 idag. Alltså 28+0 :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0