13-12-09

Nu har jag gjort om bloggen ännu en gång, denna gång är den i alla fall lite mer färglad. Men jag är inte helt 100 % nöjd med headern. Vi får se om jag gör om headern ännu en gång eller hur det blir : )
Dagarna springer iväg, fortfarande lika mycket som dem alltid gjort antar jag. Det känns fortfarande som en evighet tills våran ögonsten kommer, men ändå är det inte alls så många veckor kvar längre. Nu är det ca 11-12 veckor kvar (räknat på snabb hand). Igår kväll var vi och hämtade en amningskudde och en mjölkpump hos Jimmys mamma, som hade varit nere och fått med sig från Martina (Jimmys storesyster). Tack Martina för sakerna : ) Men iallafall, för att komma till saken.. Jimmys mor tror att Stephanie kommer komma tidigare då jag är ca 2 veckor tidig och Jimmy är en månad tidig. Monika gissade på att hon skulle komma kring den 20 februari, men ska hon komma då då kan hon lika gärna få hålla sig till i Mars tycker jag : ) Men man kan alltid tycka så mycket :P

Jimmy och jag var även ut och tog lite nya och snygga kort på Curre och Jimmy, på en ensam plats i Stora Sundby. När jag känner för det så kommer jag lägga in några på bilddagboken. Så har jag inget för mig imorgon så kommer dem nog upp då, jag har redan sorterat bort dem sämre och dem jätte dåliga : )
Jag avslutar iallafall mitt onödiga inlägg med några fräna bilder på mina sötnosar!


Tänk att man kan se så tydligt på hur dem bägge tar i. <3


Min racermaskin <3

Jag älskar mina två sötnosar <3

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0