Smått levande (?!)

Jag vet inte vad jag ska säga längre, vad jag ska göra längre. Allting känns bara så fel. Allt går åt skogen oavsett hur mycket man kämpar att det inte ska göra det. Men så är väl livet antar jag?! Jag vet inte vad jag ska säga här längre. Förlåt att jag är superdålig på att skriva någon inspererande, men jag har själv tappat hela insperationen. Det händer en del nu. Har fått mer tider på jobbet iallafall så det är jätte bra och jag trivs verkligen som fisken i vattnet. Så det är positivt. Det lite mer negativa är att jag och Robin har nu gjort slut. Nu är det 3 dagar sen dock men iallafall. Det känns väl både på gott och ont. Det är tråkigt att det händer men vi båda visste och såg ju mycket väl att det var på väg att hända. Det var bara till att ta tummen ur arslet och göra något åt det också än att bara sitta och se på när det händer. Oavsett så kommer jag fortsätta älska Robin och han säger att han kommer älska mig också ändå. Men vi är överrens om att vi fungerar nog bättre som vänner, även om jag skulle vilja att vi var mer än så, men vi är så olika. Så jag tänker som han, är det meningen att det ska vara Robin och jag, ja då hittar vi tillbaka till varandra, är det inte meningen så ja, tokigt läge och då vet vi det iallafall också.
FAN! Jag kommer få sitta själv på julafton! Kommer jag det ska jag nog se till att jag kan göra något. Springer nog förbi och stör dem på jobbet lite grann istället. Dyrkar mina kollegor, dem är så super snälla så det finns inte. Tror aldrig jag har mött någon på något arbete där dem har så bra kontakt som mina kollegor har. Ojoj, det är undransvärt *ler*

Nej nu ska jag nog sätta mig och kolla på Trainwreck my life as an idiot under tiden som det är en karl här och emaljerar om badkaret så det blir vitt istället för gult.
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

naaw gmman då annars så kan du komma ner hit till halmstad å fira me mig:)<3 du komer alltid vara välkommen hit sötnos

2008-10-30 @ 13:00:55
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: Michaela

Men älskling...du kan komma o fira jul med Daniel o mej <3 Här finns alltid plats för en Johanna!! :D

2008-10-30 @ 15:13:28
Postat av: malin

aha oki de va ju lite synd:(

2008-10-30 @ 21:18:33
Postat av: Melinda ♥

Men, hur är de mellan er nu ? :(



Skaffa bloggkoll, jag hjälper dig :D

2008-10-31 @ 12:09:33
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0