Ny kväll med nya tag

Jaha, då är det till att jobba ikväll igen. Ikväll är sista chansen att "komma ihåg" allting som ska göras. Som tur är så visade min kollega mig att det finns "fusklappar" (: Det är som Robin säger, det är nog bara bra att dem finns, även den som jobbat i över ett år eller några kan få hjärnsläpp.. Men jag är ändå nervös att jag inte ska komma ihåg allt med mera. Oj oj det kommer nog bli en lång helg för mig att stå där ensam. Jag hoppas på det bästa. Ikväll så börjar jag då 21.30 *drar en suck* och slutar 00.15 så jag kommer inte vara hemma förrän halv ett inatt igen.
Tråkigt värre också så har man inte gjort ett skit idag, kollat på film och varit och ätit lunch med Petri. Självklart hade jag oturen med mig också och vaknade med huvudvärk som senare gick över till migrän. Det försvann för någon timme sedan nu men det känns som att det börjar komma tillbaka nu igen ):
Vette sjutton vad jag ska skriva annars.. Hela dagen var seg så jag ska ut och röra på mig med hunden nu och så kommer väl Robin snart hem efter träningen. Han har visst bestämmt sig att bli "biff" igen *suck och stön* Visst är det ändå bättre än att lägga ut det på att mecka med en bil som ändå inte vill fungera sen som han vill (;

tack för att ni kommenterar lite bättre nu (;
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Mackan

Det ,unga dam, är inget mindre än en press. en tidningspress :P

2008-10-23 @ 18:41:30
URL: http://marcuslindskog.blogg.se/
Postat av: malin

åååååå börjar bli avundsjuk på dig! hehe

2008-10-23 @ 21:19:15
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0