I feel like losing..

.. everything I ever fight for! 


Fy fan så piss allt känns nu. Antagligen är det bara för att jag är lätt irriterad för att jag är så satans himla trött. Robin och jag har typ gnällt och tjaffsat smått hela kvällen bara för att vi är trötta och jag är grinig som bara den när jag är trött. Stackars Robin <3.

Imorgon är det jobb som sagt, 05.30 - 09.30 och sen kl 10 ska jag till läkaren också. Jag har ingen aning om vad han vill denna gång, det märker jag väl. Antagligen är det fler tester och så är det väl dags att ta upp lite om medicineringen också! Måste fråga om andra och lite sånt. We'll see how it goes.
Nu är jag så j-a trött så jag tänker dra mig bort till sängen så jag orkar upp kl 4 imorrn bitti ):

Nu har jag även bestämt mig för att denna blogg endast kommer finnas för att skriva av mig lite då och då. Känns inte uppskattande att skriva om sitt liv inför vem som helst direkt. Finns många nötter som inte bör läsa denna men ändå gör det! Bloggen kommer finnas kvar men den kommer nog inte uppdateras så ofta! Men det gör väl inte så mycket? Finns två som lämnar spår, sällan dock men ja.  Bloggslut för min del! Punkt. Slut.





Natti natti 
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

hmm ja vissa nötter e ju nötter som e så jävla nyfikna av sig:P haha själv har ja en nöt aka min bror som läser den men han kommenterar fan aldrig:P han sa bara i lördags att han brukade läsa den grrr

2008-10-20 @ 22:33:20
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: Evelin

Nee?:o jag läser din blogg typ hela tiden ju..Jag tycker du skrev bra och de va roande och läsa liksom! Men de är där är ju upp till dig.. hoppas allt är bra annars då <3

2008-10-21 @ 15:53:51
URL: http://mittlivminvardag.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0