9 Oktober

Det är verkligen idioter som ni som håller mig motiverad!
Till våren blir det att plugga undersköterska 1 ½ år. Det är jag helt bergis på iallafall att jag ska/kommer göra. Sen vet jag inte om det blir jobba något år, sen högskolan och polishögskolan. Blir det inte så, då lär det bli ambulans iallafall, eller sjuksköterska. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag har ju trots allt 1 ½ år på mig att bestämma ( ; 

Dagarna bjuder inte på så mycket i övrigt. Väntar fortfarande på att en arbetsgivare ska höra av sig ang. om jag fått jobbet eller inte. Dem skulle ringa i slutet av denna vecka allra senast måndag nästa vecka. Det lät positivt att jag skulle få det så jag lär ju det *hoppas hoppas* Jag längtar så mycket att få börja jobba igen, börja tjäna mina egna pengar igen än att vi lever på Robins lön just nu. Varför ska det vara så svårt att få jobb? Fast ändå, jag får ju komma på massor av intervjuer, då kan det inte vara så jätte svårt ändå ^^ Det gäller bara att man är något extra, jag verkar vara det ( ;

Jag säger bara att jag älskar Michelle Branch musik (Hon låter nästan som Avrile i vissa låtar) och för att sedan tala om Bethany Joz Lenz/Galeotti. På med musiken och börja göra frukost, sen ska hunden ut ( :
Becka och Liv kommer förbi en sväng ikväll också *wi* ( :

Over and out!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0