6 Oktober

Fredagen bjöd på tacos och film med Robin och Robert. Lördagen handlade bara om att ta det lugnt och umgås lite med Robin och senare på dagen var det Petri. Söndagen var helt obeskrivligt fin. Min gamla barndomsvän var här med sin dotter. Gud vad kul det är att träffa henne igen. Lilla Liv var glad och stojig hon också, världens sötaste skratt. Dem kom vid ett tiden och åkte vid nio tiden. Du måste komma in i veckan igen gumsan! Du glömde även Livs tallrik och sked här, ni kanske inte saknar den men då vet du det iallafall : ) Jag älskar dig som sjutton min syster, min själsfrände, min bästa vän<3



Varför ska jag vara snäll emot dig när du ändå beter sig som du gör? Jag frågade dig simpelt en fråga bara om hur det kändes och hur det var, det var aldrig på tal eller syfte som att börja bråka eller något. Vad är det för fel? Alltså, kan du inte ta kritik eller? Sen kommer och kallar mig tjock och fet? Fortfarande, vad gjorde jag för fel? Som jag, Robin och Becka ser det så gjorde ingen av oss fel. Du brusar upp helt i onödan och sen säger att du inte kan lita på mig. Som om jag kan lita på dig när du håller på att blanda in andra? Hur kan ni komma och säga att jag skulle vara fet? Kolla på er själva. Ni båda är bra mycket större än mig. Även innan du blev gravid så var du större än mig. Så är det några som är det så är det inte jag.. Varför ska ni hålla på och trampa ner på mig när jag försöker vara snäll och bara visa att jag är din vän. Men nu är det klart att du kan fara och flyga. Att lägga energi på dig/er är bara slöseri med min tid. Stackars barn.



Var ju på arbetsintervju idag på Shell macken på Gillerberga plan. SÅ som det verkar på dem och sättet dem sa saker och ting så verkar det som att jag kommer få det iallafall. Woho! Sen ska jag även när som helst kila iväg till OKQ8 i Fröslunda och prata med honom också om att få jobb där. Jag kommer få ha det fullt upp i vinter och speciellt till våren. Jag ska nämligen börja plugga omvårdnad till våren, förhoppningsvis ha körkortet klart då, och sen ha ett eventuellt två extra jobb. Jag kommer ha fullt upp. På någon sätt så längtar jag ändå till jag börjar plugga körkort och börjar gå utbildningen. Sen när min utbildning är klar ska jag jobba som undersköterska ett tag och sen ska jag plugga upp på högkolan, sen blir det polis högskolan och sen om 10 år så är jag förhoppningsvis polis. Wooohoo! *längtar*
Snacka om att ha hela livet planerat framför sig va? *flirtsmil*

Nej nu ska jag dra iväg på andra intervjun

Over and out! 

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

du/ni verkade ha en mysig helg iaf:)

de e rätt gumman du ska inte vara snäll mot någon som inte förtjänar de!(även om ja inte vet vem eller vad de handlar om):P



hehe jävlar va du planerar själv vet ja bara på ett ungefär va ja ska göra i vinter haah:P

2008-10-06 @ 17:37:15
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe okej;D

2008-10-06 @ 19:57:35
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Becka

Tack själv för en fin Söndag mitt hjärta! Vi kommer ju igen i slutet av veckan, jaaa ^^ Sen ska vi ju fixa till våran tjejis. Hehe jo jag kom på det imorse när jag sprang runt som en galning i underkläder och uppsatt russigt hår och letade efter den. Hahaha. Jag älskar dig också min ängel. Jag lämnar dig aldrig, det vet du. Sen skiter jag i hur dom andra beteer sig. Du är min Johanna, min syster och själsfrände.

2008-10-06 @ 20:36:29
URL: http://dulilla.blogg.se/
Postat av: Fredda

Tack för din kommentar! Va roligt att du läser och ger mig en knuff i ryggen. Du har en väldigt trevlig blogg du, kommer fortsätta att läsa den.



Kramar

2008-10-07 @ 12:31:10
URL: http://freddakla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack för din gulliga kommentar! Jag ska ta mig en funderare, för detta går inte längre :P

2008-10-07 @ 13:26:45
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0