4 Oktober

Lördag och äntligen helg. Eller äntligen och äntligen vet jag inte om jag kan säga, jag har ju helg varje dag i princip : )
Vad sjutton händer annars? Jag ska på två arbetsintervjuer på måndag. En klockan ett och en där efter eller innan. Vi får se om jag tar den andra innan eller efter då den inte är tidsbestämd.
Kollade på film igår med Robin och Robert. Never back down. Jag ger den 3 av 5 stjärnor då jag inte är så super förtjust i slagsmål filmer, men på något sätt var den helt okej ändå, man fastnade i den. Men sen fanns det ju scener i den som man tänker "jo säkert att alla sitter med telefonerna i skolan och kollar på saker..."
Annars då, ja det finns inte så mycket att säga. Uppdaterar i brist på sysselsättning i väntan på att äggen ska bli klara.
Nu ska jag gå och mysgosa lite med Robin som nördar framför den andra datorn -.-

B, M, R, M, M, M, K, A, R - Världens goaste personer<3
Jag tror ni vet vilka ni är ; )


Over and out

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0