19 Oktober - två dagar kvar

Japp, nu är det endast två dagar kvar sedan firar jag och min underbara sambo två år tillsammans. MYS! Dock så är det på en tisdag, jag är ledig från jobbet men Robin jobbar istället ): Så vi tar nog igen det ikväll eller så tar vi det till nästa helg då vi iallafall har fått lönen (: På tal om Robin, den dumma ungen försöker göra mig FET!! ): Han köpte två munkar åt mig på Ica Maxi idag och nu står han och gör lite pannkakor, blir ungefär 3-4 st. nu så man står sig till kvällen utan att dö av hunger, vi ska nämligen ha en myspys kväll tillsammans. Stänga ut Curre från vardagsrummet så inte han tigger så mycket av våran mat och så slipper vi riskera att ljusen och sådant åker ner i golvet om han får fnatt. Så tacos, massor med ljus, en film och massor med mys blir det ikväll! Längtar redan till kvällen! Men inte för att jag måste sova kl 9 då jag ska upp kl 4 IGEN imorgon ): Jag har precis börjat på mitt jobb och jag hatar redan morgonpasset. Vi börjar halv 6 på morgonen och jobbar till kvart över 2. Sen finns det dagspasset då man börjar 8 eller 9 och jobbar till kvart över fem. Sista passet är kvällspasset, då börjar man typ kvart över fem eller så och jobbar till kvart över 12 på kvällen istället /: Känns mycket skönare att jobba kvällspasset istället då jag är en kvällsmänniska.
Och jobb.. Usch jag känner mig så pressad. Hon vill att jag ska vara igång att kunna jobba SJÄLV redan till helgen. Det är lönehelg, det är kvälls passet. Det kommer kännas väldigt obehagligt att cykla hem själv halv 1 på natten. Men det gör inte så mycket, utan det är mest att krogen ligger på andra sidan rondellen, och vad gör folk  när dem är fulla? Jo RÖKER! Och jag får panik av att känna att jag måste kunna ALLT till helgen redan. Det är MASSOR att göra. Sen kan det mycket väl vara att jag bara känner att det är mycket när man precis lär sig.
Under veckan kommer jag iallafall jobba dessa tider som nu är planerade:
Måndag : 05,30 - (ca) 11,00
Tisdag : Ledig som det ser ut nu. Kanske jobbar om jag känner att jag måste slipa mer på morgonpassets öppning med mera
Onsdag : 16,15 - 00,15
Torsdag : 21,30 - 00,15
Fredag : Ledig som det ser ut nu. Kanske jobbar om jag känner att jag måste slipa mer på kvällspassets stängning.

Sen får vi se hur allting går (:
Nu är mina pannkakor klara så nu ska jag moffa dem innan de kallnar (: Och Mica; jag saknar dig redan, önskar att du inte behövde åka hem igen. Saknar att umgås med dig och göra så många tokiga och knäppa saker som vi gör tillsammans (;

Käk och sen myspys med Robin!
Lägger även upp två mysiga bilder på Curre
(;
 

Over and out!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0