16 Oktober - Micha på besök

Min dag började med en mardröm, jag blev slagen och nertryckt av flertalet personer. Jag vaknade omkring halv 9 och låg kvar i drömmens värld en halv timme, då Robin ringde. Drömmen var så verkligen att jag till och med var tvungen att fråga honom om vi fortfarande var tillsammans (var inte ens vänner eller någonting i drömmen). Och när han sa ja det är vi, har du drömt något konstigt nu igen?, känslan att Robin stöttar mig är obeskrivlig <3

Var på möte idag igen. Det gick riktigt bra denna gång med, precis som alla andra gånger. Denna gång fick jag en stor bunt med papper som jag ska fylla i om olika saker, känner inte för att berätta så ingående om det här! Men vad gör man om man inte är mig? Jo man är slarvig och inte läser genom först utan bara börjar klottra direkt! Dumma dumma jag *slår huvudet i väggen*. Så nu måste man införskaffa sig en sån där grej som stryker över texten och man sen kan skriva över nytt där igen. Minns inte vad den heter S:

När som helst kommer söta Micha hem en sväng från Småland och ska umgås (: *iii* Ska bli så kul att träffa henne igen. Har trots allt inte träffats/pratat sen Robin och jag var nere på semestern. Och nu kom hon in genom dörren! Ska umgås med henne nu! (:

Over and out!


Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

tipex heter de kanske?;)

2008-10-16 @ 16:19:07
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: mickii

Hejhej, va gärna med i min smink tävling i bloggen =)

2008-10-17 @ 17:49:35
URL: http://mickii.webblogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0