14 Oktober

Idag är det tisdag, det är bara 3 dagar kvar nu sen börjar jag jobba. Woho, jag kan inte längta mer (; Ska bli super skönt! Det enda som känns lite jobbigt är att jag ska befinna mig på plats 05.30, det vill säga att jag måste gå upp kl 4 på morgonen. Jag är rädd att jag inte ska komma upp. Jag hoppas jag gör det! Jag vet att jag kan nog klara det om jag bara tänker positivit på det, nytt jobb. Och klarar jag det så kommer jag få fortsätta hos dem. Det blir bättre också då för då behöver jag inte alls oroa mig för samma saker som när man är arbetslös. Exempel att man inte har någon ekonomi med mera.
Gårdagen, måndag. Rebecka var och tatuerade sig över svanken och det blev riktigt riktigt fint. Under tiden hon var och fixade sin "stämel för livet" så satt jag barnvakt åt Liv. Det gick riktigt bra förutom att jag tror jag gav henne hennes mat lite för tidigt, Rebecka och Jimmy kom och hämta henne vid 4 tiden och då var hon lite gnällig för att hon var väldigt hungrig. Stackars flicka. Men annars så gick det bra, vi skojade och hade kul, förutom när hon spydde i mitt hår ); Men det är ju sådant som kan hända. Det är bara att gå in i duschen och tvätta bort det. Du ska veta (som du kanske redan gör) att oavsett om vi inte hörs på 10 år så ska du veta att min dörr och mitt hjärta står alltid öppet för dig. Du är den bästa tjejen som finns och jag ställer alltid upp för dem jag älskar. (:

Becka och Johanna      |   Liv
Annars så händer det typ ingenting alls. Förutom att jag funderar på om jag ska lägga ner denna blogg. Finns kanske folk som läser men aldrig någon som lämnar något spår, känns inte som någon är intresserad kanske ^^ Nej men den läggs nog ned helt.

Idag så fyller min syster J år. Hela 23 år. Grattis på dig syster!

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

nej! du får inte lägga ner den! ja lägger ju spår;)



ja vill oxå ha jooooobb!:P

2008-10-14 @ 13:12:41
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: Becka

JAG LÄSER! FAN ta dig om du lägger ner den, haha. Min dörr står alltid öppen för dig också raring! Dom man älskar är få, men dom man älskar älskar man.

2008-10-14 @ 17:30:54
URL: http://dulilla.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0