12 Oktober

Sådär, nu är jag helt klar med bloggen. Det enda som är kvar nu är väl att ändra när någon kommenterat (:
Annars? Jo det knallar på, mår illa varje gång jag äter bara och får upp det blandat med magsaft, ingen aning om vad det kan bero på. Någon som kanske vet?
Jag har haft smått ont i huvudet i några dagar nu också, det kommer och går lite grann som det vill. Går det inte över om några dagar får jag nog vädra ännu mer så det blir ännu kallare här (Robin öppnar alltid något fönster och försöker kyla ner sig medans jag får gå mer 2 tröjor, 2 kollegetröjor och 2 till 3 filtar..)
Jag börjar även jobba på fredag *yey*. Jag längtar bara så mycket, ska bli jätte kul att få prova på och se hur det fungerar på en bensinstation (: Annars annars, ja jag har inte mycket mer att säga, någon kanske bara kan ge mig tips på vad man kan göra för att inte må illa/få uppstötningar av maten?! Även om någon kanske har tips på hur man kan få bort huvudvärken som kommer och går?! (:
Snart kommer Robin hem från sin innebandy match som ägde plats i Vilsta. Så snart blir det käk.. Tacofärsfyllda paprikor (: Mums.

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

du e inte gravid eller nått då? annars får du gå till fabror doktorn:P



vill oxå ha ett jobb!



fin bloggen blev:) <3

2008-10-12 @ 15:19:16
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0