10 Oktober

Japp, då hade man nytt jobb igen nu då ( :  Denna gång är det på en bensinstation. Kommer börja mitt inro på fredag den 17:e kl 05.30. Oj oj så det känns illa, jag är ju absolut inte en morgon människa. Hur ska detta sluta? / :
Grattis på mig iallafall ( : Så nu är det till att jobba och plugga och praktisera samtidigt. Eller ja, så är det från årsskiftet iallafall. Kan det bli bättre? (: Sambo, hundägare, plugga till undersköterska och vara bensinstationsanställd ( : *woo*


Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

oj grattis själv så ska ja på intervju på måndag på mcdonalds hihi:P så hoppas ja får de:P

2008-10-10 @ 21:01:02
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: Daniella

Kolla in min blogg och gissa - vilka av bilderna är inte Meg Ryan?

Vänliga hälsningar

2008-10-10 @ 21:09:53
URL: http://daniellal.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0