1 Oktober

Can you feel this? My heart beats out of my chest.
Om någon i din närhet plötsligt försvinner, hur skulle
världen omkring dig reagera? Hur skulle världen reagera om
en själv plötsligt försvann?

Hm, vad händer idag? Jag ska åka och äta lunch med Petri snart. Sen ska vi rasta hunden på en lagom promenad i skogen och sen ska jag ut och träffa mina älsklingar. Jag känner att jag måste bara fly från verkligheten. Konstigt nog så åker man till kusinen då och leker med barnen. Dem har blivit riktigt stora nu. Sofie och Louise blir snart 3 år och lille Erik har preci blivit 4 månader. Han är så söt, eller ja, det är dem allihopa och jag älskar dem mer än allt. Önskar bara att man kunde få träffa dem oftare ):

Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till nu. Robin och jag satt och prata igår om hur vi ska göra, dock kom vi inte fram till någonting. Jo, att jag bara satt och grät och grät och grät, och i samma veva försvann min livsglädje igen. Vi får se om lite av den kommer fram idag igen när jag får några skratt av tjejerna och lite bus med lilla killen! (:

Nu är det 13 dagar till min syster fyller också.. Trevlans. Jag lär väl inte höra något från henne då heller. Precis som alla andra dagar. Hoppet om känna sina egna syskon är död!

Nu ska jag sätta mig och kolla på One Tree Hill s.6 e. 3
Uppdaterar kanske senare om jag känner något sug för det!
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Stefan

Hej! Jodu, sim salabim! Förkylning nu försvinn! =)

2008-10-01 @ 15:28:24
URL: http://lamictal.blogg.se/
Postat av: malin

aha oki ja förstås men de finns hobbies som e gratis typ plocka blommor eller nått:P



jobbigt när man inte kommer fram till nått hur man vill ha de:s

2008-10-01 @ 15:39:52
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0