Om jag ändå förstod..

..detta från början hade jag aldrig gett mig in i det. Och jag hade verkligen aldrig spenderat min tid på det.
Jag tycker det är jävligt tråkigt att folk inte är som dem verkar vara förrän det kommer till kritan. Men det är över och så ska det förbli. Det med basta!!
Jag flyttar, jag letar för fullt, har redan gjort två intresseanmälningar på 3or dock men ja.. Jag har inte mycket annat till val just nu. Jag vill bara slippa se ditt ansikte och alla dina saker överallt. En längtan i mig säger bara att det ska bli så skönt att slippa dig och all denna skit. Jag hoppas inte att du får ett bra liv. Jag har fått nog av dig. Jag är så trött på att du ska hjärntvätta mig hela tiden. Låt mig för fan leva mitt liv och lev ditt eget istället. Skit i vad jag gör när jag inte är där du är. </3

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda ♥

Bra gumman. Du klarar detta <3

2008-11-03 @ 12:51:26
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0