Min själsfrände <3

Min underbara själsfrände och syster Rebecka var här över natten. Vi hade planerat in en ute kväll för att hon skulle få göra lite annat än att bara ta hand om sin nya familj, så Jimmy blev ensam med Liv hela natten :) Och så skulle jag få ha lite kul nu när det är totalt krash i mitt liv. Men jag hade en riktigt rolig kväll. Martin stötte kanske lite omedvetet på Rebecka så.. Hmm.. Killar = ...  
Jag hade det så roligt. Plus att jag blev kompis med en bög! Det är inte varje dag, plus att jag har till och med pussat honom! Och så träffade jag då Rebeckas kompis Tobias, jävligt rolig och mysig prick. Så vi som umgicks var alltså 3 bisexuella och en bög. Vilken jädrans blandning ^^ Fattades bara en hetro kille/tjej. Fast vi stötte ju på båda Kokkonen plus Martin ute och dem är ju hetro, så räknas det? :D
Jag vill ut ikväll med men jag är fattigare än en kyrkråtta just nu :( *attans* Längtar såå mycket tills jag får min lön! Hoppas den är på mer än vad jag tror att den blir på ;) *håller alla tummar som bara går*
Shit, jag glömde ringa upp Mikael.. attans.. Kilar iväg och ringer han nu...
Föresten är jag trött på bloggen. Förlåt att jag inte uppdaterar oftare, tappat läsare så jag ger upp med min blogg -.-

Over and out!
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Becka

Aaw tack hjärtat! Vad söt du är. Vi ska göra om det när lönen kommer : D Det var jätte skönt att komma ifrån lite, verkligen. Jag tycker inte du ska sluta med bloggen, jag läser och vill fortsätta med det. Jag älskar dig mer än du anar raring! FFE!

2008-11-16 @ 09:10:36
URL: http://dulilla.blogg.se/
Postat av: malin

åå va trevligt:) e du bi?...de visste ja inte:P



tycker inte heller att du ska sluta me bloggen även om du inte uppdaterar så ofta så vill ja läsa:)



<3

2008-11-16 @ 11:42:33
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0