Sjuk :I

Jätte roligt, både Robin och jag är magsjuka. Måste varit pizzan i Hällby som vi åt tidigare på dagen. Idag är det bättre iallafall men Robin spydde som en räv igår och jag har bara magkramper fortfarande med några uppstötningar hela tiden. Så idag blir det till att bädda om i sängen också till fräschare kläder så man slipper ligga i alla baskilusker..
Annars idag händer inte mycket. Skulle jobbat idag men sa till min chef (igår på sms) att jag inte kunde jobba idag för jag känner mig inge bra, aa, då skickar han att han ska jobba istället. Sen bara några minuter får jag ett till sms, då frågar han IGEN som jag ska jobba eller inte.. :S Hur trög får man bli? så då sa jag iallafall att jag inte kunde IGEN, så han förstod nog till slut.


Gud vad dåligt jag har sovit i natt, jag sover alltid med två täcken för att inte frysa och ändå har det varit iskallt. Ovanligt kallt. Men det kan nog vara med att jag är sjuk. Robin sa imorse att det kan ha med att göra att jag inte har energi eller/och vitaminer till att hålla kroppen varm längre. Dock inte så konstigt när jag alltid är äcklad av mat. Förstår aldrig varför, jag äter kanske en måltid /4-5 dag ungefär.. ibland en gång /vecka. Jag klarar inte av att tänka på att känna mat på tungan, köttbullar och mos och allt. Känner mig spyfärdig bara jag tänker på det ens. Jag tror jag har en ätstörning (?!)

Nej nu ser jag att Robin byter sängkläder, ska dit och hjälpa lite, kanske underlättar något. Sedan är det Hemköp och Tuna hund och katt. Mat till hunden och oss :D

Update later!
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

uschdå, stackare :(

2008-03-25 @ 18:38:31
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0