Ny början


Var hos psykologen idag och pratade av mig lite igen och fick lite nya tänkesätt. Det är så skönt att ha några att bolla tankar och känslor med.
Som med Petra och Jonny. Först när jag skulle tala om att Curre egentligen var min så trodde jag hon skulle bli as sur, men hon tog det helt okej :) Hon sa bara att det enda jag gör är att vägleda dig och tala om hur och vad du skulle kunna göra. Men sen vad du väljer att göra med ditt liv är upp till dig. :) Älskar henne såå mycket, underbara kusin och hans fru med barn, går inte i hela världen att beskriva hur underbara dem är. Världens bästa släkt!! (L)

Nu ska jag smaka på min mat och se hur den blev, korv med bacontärningar och pasta med lite matgrädde och massor med gryddor. Luktade underbart iallafall.

Update later.
Over and Out!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0