Jag hatar

* att du finns i mina tankar var dag
* att jag gråter för dig var dag
* att jag inte kan sova om nätterna
* att jag är instängd i mig själv
* att jag drömmer om dig varje natt
* att du sa att jag inte var din dotter längre
* att du sa att du är glad utan mig och skönt att slippa mig



Jag är glad att jag har mormor iallafall som verkligen är mer mor än vad du någonsin varit till mig! Mormor säger iallafall snälla saker om mig och till mig och slår inte till mig hela tiden eller tar någon annans parti. Hon favoristerar heller inte någon som du har gjort med dina två kvar. Jag älskar min mormor och hoppas att hon finns kvar i minst tio år till. Hon är ju trotts allt 81 år nu. Mormor, glöm aldrig att jag älskar dig och jag är så glad att vi har kommit närmare varandra och att du finns i mitt liv! Hade inte kommit så här långt om inte du hjälpt mig.
Sen har jag världens finaste och underbaraste kille som har fått stå ut så mycket med mig och all den skit jag har fått gått genom i min barndom. Trotts att vi tillsammans har haft många väldigt svåra motgångar, så har vi hållit ihop när andra fallit. Det är vi, jag känner det och jag vet det. Jag älskar dig så mycket och jag väntar på dig. Jag hoppas bara du blir redo inom snar framtid ;)
Och du ska veta;
Jag är glad att du finns älskling, jag vet att du inte tycker om att jag gråter, jag vet att  mina tårar skär i dig. Men jag försöker faktiskt låta bli. Jag har inte det lätt och jag har inte haft det lätt. Men jag har börjat få det bättre med dig i mitt liv. Utan dig skulle jag aldrig vara här jag var idag. Inte ens i närheten av denna lycka med dig. Lämnar aldrig din sida och hoppas att du aldrig lämnar min. <3<3


Well,  det var väl mina tankar och känslor för dagen! Nu ska jag ta och fortsätta jobba.
Over and out!


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0