Solen

Nu är det varmt som sjutton. Sitter på balkongen och solar lite och det är underbart, svetten börjar komma direkt och man känner sin puls. Vinden fläktar väldigt svagt att den knappt märks, det är inga moln på himelen och det är grönt vart man än ser. Det känns att det äntligen börjar bli riktig sommar. Det är brandförbud överallt i hela Södermanland. Äntligen börjar den äkta sommaren komma.

Robin har äntligen konstaterat också att det är dags att sälja bilen. Ska fixa ordning en annons ikväll. Bilen är till för renovering. Det är en grej som behövs för att den ska gå helt. Minns inte vad den hette.. ååh nu kommer vinden... myyyys... och där försvann den... Attans... Vi ska iallfall börja leta efter en kombi bil istället. Volvo det också så klart ;) Äntligen har han lyssnat på mig och ska köpa kombi :D WIE!! Så Curre kan ha ett eget ställe i bak istället för att sitta i baksätet.. Snutten..

Jag har även konstaterat att jag har världens bästa hund. Han är snäll och verkligen bryr sig. Även fast han är en hund så är han en stor del av mig. Han är det bästa jag har. Han tröstar mig när jag är ledsen. Han gör mig glad och får mig att skratta. Han är världens underbaraste. Det enda är väl att han inte alltid lyssnar på mig, men det är ju så ibland. Är det roligare att slicka i marken i andras urin så är det väl mycket roligare då. haha :P

FY fan vad det är varmt.. Snart är jag inget viting längre, snart är jag neger ;)
Jag funderar även på att ta ut staven i tungan men jag har inte helt bestämt mig. Har provat tagit ur den och det var väldigt ovant då jag haft den i 2 år nu. Men sen när man satte i den igen kändes det ännu mer udda. Varför har jag ens den där liksom? Jag leker bara med den hela tiden med tänderna och förstör tungan istället. Men den hjälper mig när jag äter glass då jag inte kan bita i glassar utan måste slicka.. Hmm.. säg gärna eran åsikt också. Det är alltid roligt att läsa om vad alla andra tycker ibland om saker också ;)

Snart kommer Robin hem igen också. Han är i Västerås och hämtar bilen med morfar. Dem var in på biltema och något mer ställe och sen skulle han komma hem. Så han kommer väl inom 45 minuter iallafall.. Vet inte vad jag ska göra under den stunden. Det börjar rinna saltvatten på mig nu så det är riktigt varmt nu. Funderar på att gå in, men vill ju ha solbränna ;)

Nej nu ska jag vara social på msn också, sen kanske jag sätter mig och ritar igen och börjar med tavlan som ska hänga i sovrummet.

Over and out!

p.s. Snälla kommentera om ni läser. Desto fler kommentarer jag kan få av folk desto mer kanske jag uppdaterar boggen (A). d.s.

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Mikael

Nu har man kikat in här oxå :)

2008-06-05 @ 15:59:21

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0