Semester

Yes box! Äntligen går jag på semester.. Börjar inte jobba igen förrän den 13:de. Igår kvar sista kvällen jag jobbade nu på två veckor. Underbart! :)
Idag har jag sovit ut som en björn! Sov till halv 8 men låg och vilade fram till klockan var halv tolv - kvart i tolv. Så när man till slut gick upp så fanns det ingen frukost hemma och Robin satt och spela lite på datorn. Hunden skulle ju ut också så vi stack ner till Hemköp. Eftersom vi ändå cyklade ner dit så band jag fast Curre i cykeln istället för att sätta han vid papperskorgen eller fimp koppen. Så när vi kom fram till kassan sen så hade det börjat spöregna ute, stackars Curre som fick stå ute i regnet. Jag gick iallafall och hämtade batterier som var det sista att lägga i korgen och gick sedan ut för att hämta Curre och gå under tak med honom medans Robin betalade. Stackarn var helt dyngsur :(

Jag har iallafall varit förbi gamla CykelBenny (nu ; Cykel och trädgård) så att de skulle få fixa mina växlar, det skulle de ta 50 :- för så det var väl inte så farligt dyrt. Så de fick göra det, eller ja, han började göra det direkt när han egentligen bara skulle kolla vad det var för växlar m.m. Så när vi cyklade ner till Hemköp sen så märkte jag att växlarna ändå i princip var desamma som innan han trixade med dem. Visst, lite bättre var de nog, men inte mycket bättre än innan. Men man får väl vara glad för det lilla iallfall. Snällt att de hjälpte mig, dock är det deras jobb x)

Nej nu ska jag sätta mig och glo runt lite på tv. Funderbar på att springa snart igen. Var ute och sprang igår kväll. Från isstadions parkering - till hotellet vid golfen - djurgården - stjärnvideo - stora vägen hem. Det var väl säkert 3 km eller något sånt. Träningsvärk har jag iallafall fått, ja! Usch mina smalben.

Robin är i garaget ockå och ska försöka fixa igång bilen så att vi kan åka BIL ner till Småland och min älskling Mica <3

Om han inte får igång bilen så ska vi tågluffa dit ner. Längtar så mycket efter dig gumman. Jag saknar dig varje dag och önskar att du var hemma. Varför kan ni inte bo här uppe? ;) Dumma flicka! x) Men vi ses snart, förhoppningsvis kommer vi nu i veckan och stannar någon dag. Längtar efter dig, vi måste ju´åka till Gränna också när vi kommer ;) Så ska vi visa Robin att Vetlandas "centrum" handlar om en liten fontän i mitten och en ICA. hahaha... lilla snuttan <3


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0