Förstörd rygg

Satan i helvete.. Ursäkta om jag svär men jag har pajjat min rygg på jobbet.. Och mina ben har träningsverk :(

I tisdags så gick jag runt och det var massor att göra. Den andra arbetaren har semester så det har blivit väldigt mycket jobb för mig denna vecka då våran sommararbetare är bortrest när vi andra har semester.. Både när jag har och den andra tjejen. Konstiga sommararbetare alltså. Tycker dem borde vara tillgängliga om dem är sommarjobbare. Men icke denne. Så som sagt i tisdags fick jag träningsverk i benen för det blev massor med spring och jobbade söndag och måndag innan också. Och i går när vi fick varor.. en hel pall (många drickor , många kilon) så gick trä pallen sönder och Axfoods pallyft fastnade i pallen så drickapallen blev kvar utanför och det var ju bara till att bära in all dricka. Så när jag vaknade idag så har jag helt förstörd rygg. Hela ryggen ända från rumpan och upp i nacken. Så jag har ont i hela kroppen. Funderar på om jag ska ner till Harmoni imorrn och ta en helkroppsmassage (ca 60 min) för 430 eller 470 kr. Eller om jag bara ska ta nacke och rygg för ca 450 kr. Så jag ska se vad Robin säger om det. Har massor med räkningar och min lön räcker inte, plus att vi går på semester på måndag (Robin imorrn) och vi ska ner till Småland och massor så alla pengar går åt där också. Vet inte hur det ska bli nu alltså. Får panik av allt. Äntligen har jag och Robin 2 underbara veckor tillsammans att göra massor, men det känns som att han åter igen kommer tänka hela tiden att allt bara är för dyrt och att vi inte har tillräckligt med pengar m.m.
men vi får väl se hur veckan tar sig. Imorgon är jag iallafall ledig, lördag också, sen jobbar jag söndag mellan 16 och 22 och sedan är det semester. Skönt!!
Jag har ju även lovat Evelina att jag ska uppdatera min blogg lite oftare med massor med onödigt skräp som vanligt ;) hihi, får försöka hålla det då jag vet att det är någon som läser och intresserar sig lite iallafall ;) <3

Nej nu ska jag gå till Robin som står i duscha, får väl se om jag gör honom sällskap eller om jag går in i sängen och försöker vila min rygg och ben lite granna.

Jag vill ju verkligen :'(

Over and out!



Johanna

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Evelina

Tycker synd om dig snuttan! Tycker du förtjänar lite massage! Tänker på dig!!!

<3

2008-06-26 @ 23:02:24
URL: http://robinsevelina.blogg.se/
Postat av: Melinda

Usch, det låter inge kul gumman :( men passa verkligen på att njuta av din semester med robin nu ! tänker på dig, puss -`v´-

2008-06-27 @ 21:40:57
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Michaela

yaaay ni ska hit o hälsa på :D <3 tråkigt med ryggen :( hoppas den blir bättre =) puss älskling

2008-06-30 @ 12:06:28

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0