Djurmisshandel

Jag och Robin satt och kollade på lite videofilmer på YouTube om Greyohund eftersom jag har en sådan själv.
Jag hittade några som verkligen fick mig att gråta. Förstår inte hur folk kan göra så med sina djur. Se själva. Jag tycker det är totalt knäppt. Vad tycker ni?



Och det värsta är att det finns massor av dem på YouTube, söker man på Greyhound Abuse, dock måste man vara "medlem" för att se flera av dem. Egentligen vill jag inte ens se vad det är för sjuka idioter som inte har hjärta nog. Mitt hjärta brister av det där så det bara skriker om det.

USCH!! :'(

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Jag vågar inte ens kolla på de där filmerna !

FYFAN :'/

2008-06-22 @ 11:25:22
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Evelina

Snuttan.. Du är lite seg på att uppdatera! Skärpning tycker jag ;).



<3<3<3

2008-06-24 @ 16:05:15
URL: http://robinsevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0