18 Juni 2008 /Förändringar

Jag vet att jag är och kan vara väldigt negativ av mig. Jag har en daglig kamp om att försöka må bra. Jag går mitt bästa, jag kan inte göra så mycket mer. Jag vet att många må tycka att jag är jobbig eller ointressant men jag har inte det lätt. Jag ska inte sitta och tycka synd om mig själv, gillar det verkligen inte. Men jag ska börja skriva allt om inget som alla andra gör i deras bloggar. Helt enkelt bara skriva om mina dagar och alla händelser.
Ikväll så är det fotboll. Sverige - Ryssland. Får se hur det går för svenskarna idag. Zlatan (tror jag) bara kommer spela ena delen, aldrig att han kommer spela båda, om han ens spelar, har inte kännt för att ens kolla det ;)

Just nu ligger jag här i sängen och ska ladda upp massor med bilder på bdb (babymoon) och så ligger jag och halv kollar lite på Sex and the City, och efter det så är det NCIS, yaay. Jag älskar verkligen att följa den serien, speciellt alla CIS program. Bland det bästa som går på tv!
Åh, såg/hörde jordgubbar nyss, sjutton vad sugen jag blev sugen på det nu då. Och hemköp och alla andra har stängt. Attans! Jag får väl gå ner imorrn bitti och handla det :)
På tal om imorgon bitti, det kommer några golvläggare redan kl 7.30/8.00 imorrn och ska fixa våra hål i parketten i vardagsrummet då spikarna har börjat titta upp i golvet.. Så det ska bli skönt att få dem iordningfixade iallafall... Slipper man se alla mörka konstiga prickar/hål i parketten. Men var dem tvungen att komma så fruktansvärt tidigt? Gud, jag som hade hoppats på att få lite sovmorgon när man är sjuk, men icke!

Systembolaget reklamen
Fy satan vad jag avskyr dem reklamerna, jag menar, hur svårt kan det vara att stå emot ungdomar? Köper man inte så gör man inte det, det är väl inte mycket dem kan göra emot det? Man ska inte ha så stor respekt för dem att man är rädd för dem. Man kan ha respekt med måtta. Precis som att de kan ha respekt för de äldre. Jag avskyr verkligen den reklamen. Jag byter alltid kanal i 3 sek. eller stänger av ljudet när den kommer. Jag är så fruktansvärt trött på den. Vad tycker ni själva om den?

Sex and the City
Hur desperat kan man egentligen vara efter sex? Jag börjar undra om dem är.. Vad heter ordet som man kallar personer som är sex beroende...?... hmm... Nåväl, sak samma.. Dem är iallafall beroende av sex. Jisses amalia. Och hur många killar ligger dem med egentligen? Jag hoppas att dem använder något slags skydd iallafall.

Nej nu ska jag ladda upp lite bilder på min bdb och fortsätta äta mina bilar och kolla in lite andra bloggar!

Snälla om ni läser, kommentera? :)


Over and out!
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Jag tycker systembolaget reklamen är okej :P

2008-06-18 @ 23:05:40
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha jag tycker systemetreklamen är ganska bra :P iaf en del av dom ;)

2008-06-19 @ 15:16:15

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0