08,06,15

Igår så var jag och Robin hos hans familj i deras nya radhus.
Vi spelade lite boll som Rickard köpt och sedan var det dags för ungsvärmda bananer med choklad i.
Lena och jag hade ett långt samtal om massor. Började med det ena sedan kom det andra och tredje. Men det var verkligen skönt att prata med henne ändå. Jag har verkligen velat göra det länge. Känns lite mer som att jag kan prata med henne om saker och ting m.m. Och det känns skönt. Hon kanske inte tycker jag är så ovälkommen ändå :) Skönt!
När vi skulle till dem efter fotbollen så tog Rickard och Alex Robins kärringcykel och Robin skjutsade mig på min, på styret så klart! När Robin och jag sen skulle hem på kvällen så blev det en annorlunda kurs för oss! Eller aa, för Robin ;) Rickard hade cyklat punktering på cykeln.. självklart.. (:)) Så när det inte var uppförsbackar eller gräsmatta så skjutsade han hem mig på min cykel och höll bara i styret med en hand och så höll han sin cykel i andra handen. Det var verkligen en annorlunda kväll för honom. Inte det lättaste han gjort på cykel iallafall. Men vi kom hem oskadda iallafall och det är huvudsaken.

Dagen började redan vid 8 för mig och Robin imorse. Jisses, det måste vara rekord för mig ;) Och jag kollade på fotbollsmatchen igår, kompisar undrade om jag hade slagit i huvudet som kollade för en gångs skull! Det var ju lite roligare också när Alex och Rickard kom förbi.
Vi åt frukost och kollade på någon mysko film.. Semi-pro.. rätt dålig film men ändå helt okej. Har ju sett myyycket bättre filmer som tur är :D Sedan blev det en mysig dusch tillsammans. Jag fick ta ut hunden också trotts att Robin lovade ;) Men han skulle fixa sin punktering så att vi kan komma iväg till Vilsta marknad :) Ska väl se om vi kan hitta något mysko och udda roligt.
Resten får vi väl se vad dagen har att bjuda på. Så länge jag är nära Robin så är jag hel nöjd! Älskar att umgås med honom på helgerna då vi båda är lediga. Bästa som finns!

Nej nu ska jag tjata på Robin att bli klar så vi kan cykla iväg..
Vad händer för er andra idag då? :D

Over and out!
J.A.

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

lät som en mysig dag :)

nu ska jag sova !

2008-06-16 @ 23:36:30
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hittade ni nåt på marknaden? :P Jag vill inte veta vad nu gör i duschen ;) moahahha ;)

2008-06-18 @ 09:36:11

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0