05.06.08

Just nu sitter jag och lyssnar på Lifehouse - Storm.
Jag vet inte vad jag känner, jag känner bara en enorm saknad och ett gigantiskt tomrum. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vad ska jag ta mig till?


Jag har iallafall införskaffat mig ännu mer kläder. Dock är det inte tröjor jag behöver, men det är alltid bra att ha. Mest nu så är det byxor då jag gått upp i vikt (yes, äntligen!!) så mina byxor håller inte måttet längre, förvisso är dem väldigt utslitna också, hållt i många många år!
Dessa ska komma om tisdag nästa vecka. Men jag tror bara att den prickiga och den bruna kommer. Det står när man ska lägga dem i vagnen att de finns i lager, men sen när man går till kassan så är de slut.. :S Fattar noll helt och hållet! Men men! Vi får väl se vilka som kommer och inte.

                


Sen har jag köpt en till mus, en till liten krabat (till Pricken).. Han är albino och är jätte liten så han får heta Albin ;)
    funderar även på att gå ner och kolla om dem har en till liten skit.. eller om jag ska vänta ett tag och se om det kommer in några andra då de hade 13 st albino möss kvar. Vill ju ha olika.. inte lika dana.. Då ser man inte skillnad när dem är stora! :D

Nej nu ska jag byta om och sen ska jag ringa Petri och kolla om vi skulle käka lunch!
Over and Out!
Babymoon.bilddagboken.se

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0