Semester slut

Suck och stön, då slutar semestern idag. Fast.. egnetligen slutade den i torsdags, men jag är ledig fredag och lördag. Börjar jobba kl fyra imorgon. Vill inte. Orkar inte med jobbet. Vill säga upp mig. Trött på allt.

Idag är det strålande fint väder. Lite moln, lite vind men mycket kvavt. Robin och jag vill göra något. Men vad? Vad kan man göra? Vi orkar inte gå i några affärer direkt. Vi vill bara ta det lugnt, men inte hemma. Det är jobbigt. VI båda har spring i benen och vill inte alls sitta hemma sista dagen på semestern tillsammans. Suck!

Har du kanske någon idé?

Over and out!
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Johanna

SV; Knölen sitter i bröstet..

2008-07-13 @ 12:03:04
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha tårtan var JÄTTE god :D

2008-07-14 @ 16:28:43
URL: http://robinsevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0