Robin Gustafsson

Hur bra känner jag min sambo?

Vad heter han: Robin Gustafsson
Vad har han för favoritfärg?: Svart på kläder men annars blå!
Vad har han för ögonfärg?: Grön/blå
Klädstil: Oftast jeans och t-shirt, annars mjukisbyxor och t-shirt
Har han färgat håret nån gång: Nope!
Har han klippt sig någon gång: Verkligen
Har han piercat sig: Nix
Dricker han: Nope
Röker han: Nej!
Vad har han för mobil: Nokia 6110 Navigator
Vad vill han bli när han blir stor: Minns inte om han sagt något om det x) 
Vad har han för färg i sitt rum: Han har inget eget rum då vi är sambos
Har han någon/några systrar: Nej
Har han någon/några bröder: Yes, 4 stycken
Vad är hans favoritmat?: Pannkaka
Vilken mat hatar han?: Blodpudding, Raggmunk
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Skulle köpa ett hus på landet och spara resten :)
Vad brukar han göra efter skolan: Han tog studenten 2005!
Vad heter hans pappa och mamma: Lena och Peter
Har han bråkat med nån någon gång: Haha ja, men han är inte den som bråkar med folk!
Vad brukar han göra på helgerna: Vara med mig, familjen, spela m.m.
Vad har han för musiksmak: Det är lite olika men han älskar Kizz :)
Hur/var träffades ni första gången?: Jag var tillsammans med hans kompis och Robin bodde i andra huset från mig så det är inte svårt att inte träffas :)
Hur gamla var ni då: Jag var 18 och han var 20 :)
Vad påminner dig om honom: Det är ohyggligt många saker..
Vad var det första han sa till dig: Hej? :D hahaha!
Vad var det första du sa till han: Antagligen svarade jag väl med hej? :D
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Allt och inget.
Är han beroende av något?: Nej det kan jag väl inte påstå
Vad kallar du han: Robin, Älskling, Baby, Snutten ;)
Vad kallar han dig: Johanna, älskling, solstrålen, gumman
Idrottar han: Japp, innebandy.
Hur länge har ni vart tillsammans: Ett år och 9 månader ♥
Hårfärg: Mellanblond
När fyller han år: 18 April
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: självklart en stor röd ros!
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Snäll, omtänksam, underbar
Vilket år är han född: 1986
Gillar du han?: Nix, jag älskar honom mest av allt!

Hur bra känner du din sambo/pojkvän?

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0