Resa

Idag så har jag och Robin smått planerat på att åka iväg.. nedåt i landet! Men vi får väl se om vi annars åker uppåt eller vart vi nu tar vägen. Vi ska till Mica på torsdag, hon är i stockholm idag och blir borta ända fram till torsdag kväll.. och istället för att jag och Robin bara ska sitta hemma så har vi pratat om att åka iväg och bo på vandrarhem/hotell eller något liknande och hitta på lite saker runt om i Sverige istället :D ROLIGT!!! :) :) :)
Just nu är Alex och Rille här, Robin ska fixa Rilles cykel punkteringar och så ska jag sitta och leta efter ställen / saker att göra i andra städer. Vi får se vad jag hittar. Just nu är det lite tomt på idéer, någon som har lust att hjälpa mig lite? :)

Så idag bär det av och vi kommer inte hem på länge, minst en vecka iallafall :D Det blir till att tömma skafferi på bröd m.m. och ställa in smör i frys och ta slut på mjölken :P

Ha en trevlig semester allihoppa så uppdaterar jag när vi kommer hem sen istället :D

Over and out
 Johanna

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Evelina

Var också inne på det, men nära jag kollade lite närmare så ser jag att den är för lång. Jag vill inte ha en lång jacka. :(.

2008-07-03 @ 13:38:14
URL: http://robinsevelina.blogg.se/
Postat av: becka

Tack gumman! Jag saknar dig också, som tusan! Jag får pengar i slutet av månaden så ska vi grejja sig lite =P Älskar dig av heka mitt hjärta min ängel!

2008-07-06 @ 21:32:35
URL: http://dulilla.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0