24.07.08

Vad fan ska jag ta mig till nu då? Hur fan ska allt gå nu? Nu kommer det bli som förut! Jag faller bara nedåt. Varför? Varför ska jag förlora allt jag har när jag precis har det så underbart bra som jag någonsin kan be om? Varför måste detta hända nu för? Vad är det jag gör för fel? Vad är felet? varje dag, jul, nyår, alla hjärtans, fördelsedag, midsommar m.m.. allt.. helt ensam. Helt övergiven.
Hade en nära..  ..sak..  ..idag med men jag lyckades klara mig. Fan också! Varför skulle jag göra det? Jag är ju ändå ensam? Jag har inget jobb, inga vänner jag kan umgås med. Jag har noll.. Fan skulle jag klara mig för? :'( Aja, jag får väl se vad som händer annars då. Just nu... kommer inte många varken se mig eller höra från mig så det är ingen idé att ni försöker. Jag klarar inte detta nu bara. Jag känner mig bara helt borta. Är helt övergiven, utan familj, utan vänner, utan min underbara sambo </3. Detta må vara det sista som sker...!


Over and out
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0