19.07.08

Tänker inte säga mer än att jag hade det grymt bra hos älskligens familj igår!
Verkligen dem bästa som finns.


None



Det händer/har hänt en massa skit nu så jag kommer antagligen inte uppdatera på ett tag nu! Får se om jag orkar skriva om det senare! Kanske, kanske inte.. 
Hoppas ni har tålamod ändå : )


Nu ska jag och Robin (<3) käka frulle ; )


Over and out
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Mamma Jessica

Hallå!

JAg kan hjälpa dig, dock tar jag betalt för det.. sry.. skulle jag inte göra det sklulle jag har häcken full med saker.. hoppas du förstår. kram

2008-07-21 @ 20:58:48
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Michaela

Men gumman...vad har hänt? :( Saknar dej stumpan <3

2008-07-23 @ 16:51:56

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0