10-06-08

Today, hmm vad har hänt?
Det finns egentligen inte alls så mycket att säga. Känner mig bara väldigt vilsen och ensam. Sakerna snurrar bara om och om igen hela tiden i huvudet trotts att jag försöker stänga av dem! Jag har lyckats med det nu i några dagar iallfall. Tills igår. Det brast, och det brast riktigt ordentligt. Stackars Robin som fick stå ut med mig igår. Men är så glad att han fanns där vid min sida, lämnade inte mig en sekund, utan satt där och tröstade mig och pratade, till slut tyckte han att det började bli lite för mycket när jag inte kunde lugna ner mig så jag skulle andas korrekt så han fick hämta en lugnande åt mig. Så efter en stund blev det bättre. Så fortsatte vi kolla på Narnia - Häxan och lejonet igen men då somnade jag istället på soffan. Både av utmattning och av medicinen. Jag måste nog ta och kontakta min psykolog och fråga hur det går med tiderna. Det är nog lika bra att jag får komma tillbaka igen och prata lite. Både Robin och jag märker att förhållandet blir bättre då. När jag har fått prata av mig lite med en som verkligen KAN sådant istället för att stänga in mig och sedan strypa allt för att det inte ska gå ut över Robin.


Idag var jag, Robin, Robert och Alex och badade i Borsökna. Det var riktigt roligt att göra någonting med en tjej för omväxlings skull :) Så stack vi till Västerleden och åt lite. Fick nya Coca Cola glas, ROSA!!! Usch!! Värsta färgen. Så nu har jag tre gröna och tre rosa Cola glas ;)
Jag förstår inte vad det är som har varit med mig heller. Jag mår illa av mat! IGEN! Jag vill inte ha min ätstörning. Jag hatar den. Jag mår illa bara jag tänker på mat, tar jag någon tugga från något mår jag illa och när jag ätit lite lite så får jag uppstötningar istället. Jag har ingen aning heller om varför det blir så :S Vad är det som händer med mig? :I

Träffade Hanna på staden också när Robin och jag letade presenter åt Fredrik och Jocke eftersom dem fyllde 15 år idag! Grattis igen! :)
Saknar verkligen den tjejen. Men vad ska man göra? Vill hon inte släppa det som en gång varit och försöka gå vidare eller/och börja om på nytt så är det väl upp till henne! Hon gör väl som hon vill. Tycker det bara är väldigt trist när man bryr sig om vissa, men bara får en massa skit tillbaka!

Nej nu ska jag sätta mig och kolla på "The Ring" istället och mysa lite med Robin.
Har en blåsa på tungan (sidan) så jag kan knappt äta, prata, spotta eller svälja :( Och ont i halsen har jag också! URK!


Over and out!
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Johanna

SV; Okej! JAg bor i en liten 1a i Hällby, det var den enda som var ledig i hela E-tuna när jag flyttade.

2008-07-11 @ 11:04:39
URL: http://johannavk.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0