Varför händer allt?

Varför drömmer jag så hemska drömmar om dig? Varför finns du ens en gång i mina drömmar? Du gör att jag vaknar av att jag ligger och gråter i sömnen och gråter när jag vaknar, även varje gång jag blundar. Jag tycker inte om denna känsla för det. Du har verkligen förstört allt för mig och nu... efter 5 år sedan du blev knäpp (om det är ens rätt ord att beskriva dig ?!) och det är nu (2008) 3 år sedan jag såg dig (alltså var i samma rum) och det är 4 år sedan jag pratade med dig. Är det verkligen så man ska behandla sitt barn? Satan i gatan alltså, jag var bara barnet och visste inte alls hur livet fungerade på utsidan. Och jag hade ingen som visade mig hur det fungerade heller, inte ens hur man bäst lever och klarar av dag för dag.
Jag står själv nu, utan dig, och jag mitt liv leker underbart.

Det enda jag vill är att leva mitt liv med Robin, den enda som betyder så mycket för mig. Visst finns det andra omkring mig också som Becka, Melinda, Michaela och lilla Petri.. Men Robin vill jag verkligen leva med för resten av mitt liv. Vi har det bättre än någonsin. Och jag är glad att han är min ;)
Men jag vill som sagt iallafall bara leva mitt liv helt utan dig och ditt dumma huvud och allt som har med dig att göra. Dui har förstört så mycket för mig och i mitt liv så du kan knappt ens i närheten ana hur det känns. Hur det känns att få hela sitt liv bortkastat, bilder, prylar, kläder m.m.. Vill du att jag ska prova kasta bort hela ditt liv så du får veta hur det känns? Du är inget värd för mig längre, för detta ska  verkligen ta slut nu! Jag ska aldrig mer se tillbaka på det gamla, bara lämna allt som har med dig eller de andra att göra och bara leva mitt liv, tillsammans med Robin och mina vänner.

Jag kan inte ens med ord, bilder eller tecken för att någon ska förstå hur mycket jag hatar dig.
Visst har jag haft en trasslig barndom, men jag tror verkligen inte att jag är den enda som har haft det. Inte i närheten. Men jag har inte haft det lätt. Många har gått sin väg och tagit sitt avstånd lika fort som dem kom till mig. Det är det som gör mig så oerhört glad att mina 5 små änglar finns hos mig och alltid ställer upp för mig!! Mitt liv börjar ta en positiv början, och det ska fortsätta så! Men det jag ville säga bara var det att jag har aldrig velat och  vill verkligen inte ha någons medlidande eller medkänsla. Det enda jag har velat är att någon ska kunna stanna upp och bara höra på.
Men livet är ju inte alltid så lätt som man kanske hade hoppats på att det skulle vara.

Jag älskar er mina änglar och jag kommer alltid finnas hos er, ni vet vilka ni är <3<3

Robin och jag kommer aldrig kunna få det bättre, vi har det bäst, världens gosigaste, mysigaste, snällaste, omtänksammaste och sötaste kille som jag någonsin har träffat. Vi har haft våra motgångar, men vi har klarat dem, och vi står nu här tillsammans, där vi är idag och aldrig kommer något kunna skilja oss åt!! Robin är världens sötaste kille och det är alltid lika kul att se hans ögon tindra så fint varje gång han ler.. Att se han bli så varm när jag skämmer bort han lite extra för mycket får mig att bli varm och glad inuti. Jag älskar dig så mycket och jag är stolt över oss, tillsammans! Always and forever, mitt livs största kärlek.
Vissa kanske kan ta "mitt livs största kärlek" på lite fel sätt eftersom jag bara är 20 år snart. Men jag har träffat på många idioter i mina dagar trotts allt, ibland lite för många ;) Men Robin, han är världens underbaraste <3
Min kärlek är enormt stor till dig och den är totalt obeskrivlig (positivt menat!)
Detta år, 2008, kommer vara det bästa år, du och jag, tillsammans, föralltid :)

Nej nu blev det mycket skrivet och sängen kallar på mig, måste jobba mellan 11 och 22 imorrn, så jag har en lång dag framför mig. Tur att man har en varm och mysig kille som väntar på att jag ska komma hem och somna i hans armar *ler*
So, good night!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Va härligt gumman :) har allting klarnat upp sig mellan dig och robin nu ? Du är underbar (L)

2008-01-03 @ 13:35:55
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0