Skitsnack hit och dit!


Du kommer och säger att jag har snackat skit om dig när jag inte ens sagt det enda! Det enda jag har sagt är att vi är oense och varför! Och när jag och Robin prata om det idag så sa jag att det var inte ens jag som började. Då svarade han med att jag har sagt en del dumma saker till dig, men jag svarade tillbaka att det gjorde ju  du också, och det enda jag fick till svar var, ja jo det är sant.
Du kan inte lägga detta på mig, det var du som överdrev allt.
Visst, jag må sakna dig också, vi hade det faktiskt rätt roligt tillsammans, men jag antar att det är så här det kommer förbli. Jag har sagt förlåt för att jag sa dumma saker till dig för att såra dig så som du sårade mig när du blandade in andra eller tryckte ner mig för saker som du vet att jag alltid är känsligare för! Men jag sa förlåt, det har inte du gjort. Jag gav dig bollen, men du valde att slänga den långt ute i skogen. Om du skulle komma tillbaka med bollen till mig och göra att den försvinner i två delar, att det blir bra igen, så vet jag inte om jag kommer kunna ta emot det. Jag vet inte om jag kommer kunna klara av det även om jag saknar allt det roliga som vi hade då. Bollen var din och du slängde själv iväg den! Det var inte min förlust iallafall.

Just nu är man ju sjuk också, och chefen blir sur på en för att man är sjuk. Hallå, visst jag vet inte vad jag har för virus då jag går ner i vikt istället för att gå upp i vikt då man ätit Pizza två veckor i rad, varje dag, för att gå upp i vikt. vad är det för fel kan man undra? :|
Och sen för att jag fortfarande hostar, men det kanske är för att jag fortfarande har kvar av luftvägskatarren som Robin smittade mig med, men han är ju också lite små hostig fortfarande, och han har varit det nu i två månader! Jävla chef att inte kunna vara nöjd med mig, trotts att jag ställt upp så enormt mycket. Fan vad trött jag blir på folk ibland alltså. Knäppgök.
Idag skulle jag egentligen jobba emellan tre och tio, men jag är ju inte bra!! Så jag pratade mig med chefen så blev det att jag bara ska jobba de två sista timmarna istället.
Deam! Jag orkar inte jobba när jag är sjuk. jag jobbade hela dagen igår elva till tio. och inte nog med det, jag jobbade med feber på köpet :( GAH!!!

Mina små söta bebisar har fått en ny bur nu också :D Dem gillar iaf denna mycket mer än den förut *ler*
Det går fortfarande super bra att cykla med Curre, och nu tror jag det kommer att gå bättre då jag köpt ett stryp-koppel så man har han mer under kontroll, så kanske han slipper vara på väg att dra omkull en hela tiden :)

Sen så har jag ju ridit Geisha idag, fy fan vad roligt det var :D Ska åka dit igen på fredag eller imorrn om jag kan och göra det igen, med lite mer tempo kanske ;) Och garanterat mycket varmare kläder. Fy sjutton vad jobbigt det var idag när det var så kallt, jag hade ju ingen känsel i mina tår förrän 1 ½ timme senare, trotts att man suttit i en bil så varm att man trodde det var en bastu. Men jag hoppas på att hon inte är lika pigg nästa gång som hon var idag. Det kändes verkligen att hon var spänd och inte blivit riden på länge!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och slappa de sisa tjugo minutrarna innan jag börjar jobba!

over and out !

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Hoppas du är någorlunda nöjd med bloggen nu, så att du inte är arg på mig för att jag har gjort ett dåligt jobb ? [a] (L)

2008-01-23 @ 22:17:39
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Melinda

Va bra :) du kan ju fixa en egen header i photoshop om du har det, jag har inte de så jag kan bara köra paint :P

2008-01-24 @ 12:34:40
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0