Mitt hjärta har blivit till is och ändå så är det varmt


Det är oklart ute
Är det så svårt att förstå?
Vad var det som gick så fel mellan oss?
Jag är så frusen nu
Jag kan inte känna min själ
Mitt hjärta har blivit till is och ändå så är det varmt
Mina krafter har tagit slut
För jag lever i en värld svart och vit
Mina ögon är stängda nu
Jag kan inte öppna dom igen
Jag vill säga hur det är
Men jag har ingen röst
Varför lät vi detta gå så här långt?
Var det för att du vill visa att du kan?
Eller va de byggt på hat och sorg som vi inte klarat av
Din kärlek är och var det enda jag ville ha
Men vi leder inte längre någon vart
Och jag kommer aldrig kunna förlåta dig igen!


Robin;
Att få ligga i din famn
Är som solljus i tusen år

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0