Min största kärlek

Du är min ängel gud skickade från ovan, för att hjälpa mig i mitt mörkaste mörker att försöka se ljus igen. Direkt du kom in i mitt liv så blev allt ljusare och var gång jag är med dig skiner allt så underbart. Jag skulle verkligen aldrig ha klarat mig utan dig. Du är världens finaste och världens underbaraste kille. Du äger mitt hjärta och du kommer alltid få behålla det! När jag ser dig ser jag ljus. Var gång jag ser dig le så blir jag varm i hela kroppen och jag känner mig älskad. Jag känner mig behövd! Var gång som det blir mörkare så gör du något speciellt och gör att ljusare. Jag vet inte vad det är du gör och jag vet inte om jag vill veta det, för jag vill att det ska fortsätta så. Jag hade nog inte funnits på detta underara och fina ställe som jag gör med dig idag om det inte var för dig!

Jag älskar dig och jag kommer alltid göra det! Jag vill aldrig förlora världens finaste ängel <3
Robin Gustafsson<3<3


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0