Jobb och slit

Jag kan ju bara säga det att det är inte lätt att vara vuxen och jobba och stå i... Man hinner ju inte umgås så mycket med killen heller :( Men vi har ju lördagar tillsammans :P Vi kan inte få det bättre heller än vi har det nu. Vi ska bli sambos i februari nu, så adresser och allt är fixat och klart tills dess, jag slipper soc och försöjrningsstöd och hela fadderruttan. Så det är inte långt kvar nu. En så lycklig Johanna som jag är nu har ni nog aldrig sett eller hört. Jag är inte densamma som jag var förut, en gång i tiden. jag ska bli sambo, jag har världens finaste pojke, jag har världens bästa kompisar (ni vet vilka ni är) och jag har världens finaste kusin+fru+barn. Mitt liv är perfekt!
Jag är en positiv tjej i sina unga år ;) hahahahha!!!
Just ja! Sen har jag ju fått heltidstjänsten nu också, så jag jobbar så mycket det bara går nu :D Pengar är alltid bra att ha :)

Nej, men nu kallar jobbet och sen min bok igen (Den lilla fången - Jane Elliott) REKOMENDERAD bok :)

Over and Out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Guud va härligt att allt ordnar upp sig för dig nu :) (L)

2008-01-17 @ 14:00:17
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Becka

Tack gumman! Ja det måste införskaffas mkt saker nu, hehe! Ska försöka så du får dina pengar oxå. Grattis till heltidstjänsten gumman! Vart är det då? Kärlek!

2008-01-17 @ 14:37:00

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0